Termeni si Conditii

Accesarea, achizitionarea si comandarea produselor de pe site-ul www.fotochina.ro, precum si utilizarea in bune conditii a aplicatiei, implica acceptarea unor termeni si conditii, pe care va rugam sa le parcurgeti cu atentie. SUNSOUND EVO SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila. Accesand modulul Termeni si Conditii, puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Informatii generale
Acest website este proprietatea SUBSOUND EVO SRL si este intretinut si administrat de SUBSOUND EVO SRL.
Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in Lei. Preturile includ TVA (24%).

Drepturi de proprietate intelectuala
Intregul continut al site-ului www.fotochina.ro ( imagini, texte, elemente de grafica WEB si alte date ), este proprietatea SUBSOUND EVO SRL si este aparat de Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Utilizatorul are obligatia de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale SUBSOUND EVO SRL. Folosirea fara acordul SUBSOUND EVO SRL a oricaror elemente enumerate mai sus ( imagini, texte, elemente de grafica WEB si alte date ), se pedepseste conform legislatiei romane in vigoare.

Securitatea datelor personale
SUBSOUND EVO SRL este inregistrata, conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, in Registrul General al Operatorilor de Date cu Caracter Personal, cu numarul 0009833l/21.05.2013. Datele personale introduse de catre utilizatori vor fi folosite de SUBSOUND EVO SRL, numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc.

Limitarea raspunderii SUBSOUND EVO SRL
Specificatiile tehnice ale produselor prezentate pe site sunt preluate de la producatori/furnizori si SUBSOUND EVO SRL nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestor informatii. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor si/sau design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. Promotiile prezentate pe site sunt valabile in perioada de timp mentionata si in limita stocului disponibil.

Solutionarea litigiilor
Orice litigiu aparut intre CLIENTI si SUBSOUND EVO SRL va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Bucuresti, Romania. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii, clientul isi asuma in totalitate raspunderea.
SUBSOUND EVO SRL nu raspunde pentru prejudiciile create, ca urmare a nefunctionarii site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe site.
Conform legii, in categoria contractelor la distanta sunt incluse vanzarile de produse si servicii in cadrul unui sistem organizat de comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.

Achizitia produselor
Preluarea comenzilor se realizeaza electronic sau telefonic, utilizand adresele de posta electronica sau numerele de telefon puse la dispoztie in rubrica CONTACT.

Livrarea produselor
Livrarea se executa prin firma de curierat Urgent Cargus SA, in baza contractului de transport incheiat intre aceasta si S.C. SUBSOUND EVO S.R.L.
Livrarea in Bucuresti se face in termen de 24 de ore ( o zi lucratoare ) pentru comenzile finalizate pana in ora 16:30.
Livrarea in restul tarii se face in termen de 24 de ore ( o zi lucratoare ) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 16:30 si in termen de 48 de ore ( doua zile lucratoare ) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

Cheltuieli de transport
Costul transportului se calculeaza in functie de destinatia, greutatea cantarita ( in kg. ) si volumul metric/ liniar al coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firma de curierat agreata ( URGENT CARGUS S.A. ) s i pot fi achitate la DESTINATIE ( de catre client ) sau la EXPEDITIE ( caz in care costurile de transport se vor factura alaturi de produsele achizitionate ). Pentru consumator, aceasta metoda prezinta avantajul reducerii costurilor de transport, in baza contractului incheiat intre S.C. SUBSOUND EVO S.R.L. si firma de curierat partenera. S.C. SUBSOUND EVO S.R.L. nu stabileste in mod independent costurile de transport si nu este beneficiara acestor sume.

Plata produselor
Plata se poate face:
- in numerar, la livrare ( sistem ramburs ) ;
- in numerar sau cu cardul prin POS, pentru produsele care se achizitioneaza direct ;
- prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati, in vederea eliberarii unei facturi proforme, confirmare de plata etc, astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul S.C. SUBSOUND EVO S.R.L. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.
Garantia produselor
Garantia se acorda conform certificatului de garantie.
Pentru trimiterea produsului aflat in garantie, trebuie folosit acelasi curier prin care s-a facut si livrarea ( URGENT CARGUS S.A. ). In cazul in care coletul este trimis de dvs. printr-un alt curier NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Cheltuielile de transport tur/retur pentru produsele defecte aflate in garantie si trimise in service pentru reparatii, vor fi suportate de catre consumator. Coletele cu plata la destinatar nu vor fi primite, fara nicio exceptie.
Trimiterea produselor defecte se face, numai dupa anuntarea prealabila a vanzatorului, specificand cu exactitate care este defectul constatat.
Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei.
Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

- certificatul de garantie original completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura ( in original sau copie ), bonul fiscal sau chitanta eliberata de curier, in momentul primirii/achitarii produsului ;
- produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui ) ;
- documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat ;
- descrierea detaliata a defectului produsului ;
- datele dvs de contact: nume, prenume, telefon, adresa de e-mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei ;

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, S.C. SUBSOUND EVO S.R.L. nu poate asigura service-ul gratuit.

Vanzatorul este exonerat de obligatia acordarii de garantie in urmatoarele situatii :

- manevrarea sau depozitarea produselor in mod necorespuzator, utilizarea in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/vandute, montate gresit ;
- orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului ;
- intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala ;
- defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice ( sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc ) ;
- etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie ;
- patrunderea obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului ;

ATENTIE !!!
Produsele care urmeaza a fi reparate sau inlocuite, nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat, decat corect ambalate in colete, impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Nu primim in garantie produse neambalate !!!

Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat.
Produsul va fi inapoiat catre cumparator prin curier Urgent Cargus S.A., compania de transport cu care S.C. SUBSOUND EVO S.R.L. are incheiat contract de transport.

Clientul va fi informat despre finalizarea reparatiei prin e-mail, pentru aceasta procedura legala de notificare, fiind absolut necesar sa ne indicati o adresa valida de corespondenta. In cazul in care adresa de e-mail nu este valida, refuzati sa o oferiti, sau datele furnizate sunt incorecte, nu ne poate fi opozabila nerespectarea obligatiei de a va notifica, fiind dator sa contactati unitatea service pentru informatii.

Produsele care nu pot fi expediate, in urma esuarii notificarii (adresa de e-mail invalida sau alte cauze ce nu pot fi imputate S.C. SUBSOUND EVO S.R.L.), in termen de 60 de zile de la efectuarea reparatiei, sunt considerate abandonate si intra in proprietatea S.C. SUBSOUND EVO S.R.L.

In cazul solicitarilor nejustificate de acordare service, se percepe o taxa de constatare in valoare de 50 RON , precum si plata transportului tur/retur.
Se va considera o trimitere nejustificata in service atunci cand in scop evident sicanator cumparatorul trimite produsul in aceeasi stare in care a fost trimis de service si expertizat ca fiind conform sau cand acesta considera produsul defect din cauza precaritatii deprinderilor tehnice minime de a manipula acest produs sau a perseverentei in a utiliza produsul la alti parametri tehnici decat cei prevazuti si indicati de producator. Pana la achitarea sumei datorate, S.C. SUBSOUND EVO S.R.L. va invoca dreptul de retentie, in virtutea art 2495 din Noul Cod Civil: "Cel care este dator sa remita sau sa restituie un bun poate sa il retina cat timp creditorul nu isi executa obligatia sa izvorata din acelasi raport de drept sau, dupa caz, atat timp cat creditorul nu il despagubeste pentru cheltuielile necesare si utile pe care le-a facut pentru acel bun ori pentru prejudiciile pe care bunul i le-a cauzat."

DE RETINUT !!!

Cititi cu atentie cerificatul de garantie, precum si manualele produselor achizitionate. In cazul in care nu intelegeti corect modul in care functioneaza un produs, este bine sa nu-l fortati, ci sa luati legatura cu noi, pentru clarificari, recomandari tehnice etc. In acest sens este afisat pe site-ul www.fotochina.ro, la rubrica CONTACT, un numar de telefon la care puteti solicita asistenta tehnica.

Returnarea produselor
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. 
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
In caz de returnare/garantie, trebuie folosit acelasi curier prin care s-a facut si livrarea ( URGENT CARGUS S.A. ).
In cazul in care coletul este trimis de dvs. printr-un alt curier NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite, fara nicio exceptie. 
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit ). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

 

Pentru produsele achizitionate direct termenul de returnare este de 48 de ore , in conditiile prezentate mai sus.

Returnarea banilor se face in termen de maximum 14 de zile din momentul in care am receptionat produsul in service si ati furnizat codul IBAN in care se va rambursa contravaloarea produselor. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Notificarea vanzatorului se realizeaza in maxim 48 de ore de la primirea comenzii, in scris
( NU TELEFONIC ), la adresa de e-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Notificarea scrisa trimisa la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. trebuie insotita de dovezi ale constatarii defectului respectiv poze, filme video, etc.

DE RETINUT !!!
Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, software, garantie etc). In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In aceasta situatie, costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

ATENTIE !!!
In toate situatiile in care produsele se trimit catre firma noastra, fie ca este vorba de garantie/service, fie ca este vorba de returnare, acestea nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete, impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Nu primim produse neambalate !!!

Produsele achizitionate direct, in urma testarii acestora acestora, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.

Pentru a va exercita dreptul de retragere si pentru a primi banii inapoi, trebuie efectuata o cerere in acest sens. Adresa postala sau adresa de e-mail unde trebuie trimisa cererea sunt trecute, atat in contract ( factura ), cat si pe site-ul www.fotochina.ro. Va prezentam mai jos un model de cerere:


Denuntare contract

Subsemnatul ______________________________, posesor al CI seria _________nr. _______emis de _______________ la data de ________ cu domiciliul in Localitatea _____________ Judet ________ Strada ________________am cumparat / am incheiat bunul achizitionat /contractul ( factura ) cu nr____ in data de __________.
Cu aceasta ocazie, am achitat suma de ______lei pentru factura fiscala seria ________nr. ___________
In baza dreptului de denuntare unilaterala a contractului prevazut de Ordonanta 130/2000, doresc sa returnez bunul achizitionat/sa reziliez contractul si solicit returnarea sumelor platite in contul bancar ( precizeaza codul IBAN al contului unde vrei sa incasezi banii ).

Data _________ Semnatura ____________________

Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.fotochina.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.fotochina.ro va fi considerata o tentativa de fraudare asupra site-ului www.fotochina.ro si va face obiectul unei plangeri penale la organele de politie, impotriva persoanelor care au incercat acest fapt.

Dispozitii finale
SUBSOUND EVO SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.fotochina.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Va rugam sa cititi cu atentie prevederile mentionate mai sus si de asemenea toate informatiile legate de : modalitatea de comanda online, modalitatile de plata, garantie si service, politica de retur etc.
Odata cu accesarea site-ului www.fotochina.ro, lansarea unei comenzi sau comunicarea electronica, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.